ارزش خرید کدام یو پی اس ها بالاتر است؟

ارزش خرید کدام یو پی اس ها بالاتر است؟

۱۳۹۸ ۳۱ شهریور
0 نظر ثبت شده

چرا یو پی اس ارزشمند است؟

اخیرا اطراف خود شاهد قطع برق شهری زیادی بودم که تا ساعت ها مردم از دسترسی به کامپیوتر یا اینترنت محروم بودند! به انها پیشنهاد کردم که از یو پی اس استفاده کنند و مطمئن باشند که سرمایه گذاری روی ان واقعا ارزشمند است! انها شروع کردند به پرسیدن سوال هایی مانند "آیا یو پی اس برای منزل کاربردی است و ارزشش را دارد؟" میخواهم به این سوال جواب بدهم.

اساسا یو پی اس ها دستگاه هایی هستند که برای مدتی قادرهستند برق تجهیزات الکتریکی را در صورت قطع برق شهری تامین نماید. یو پی اس به برق اصلی وصل میشود و برق تجهیزاتی مثل کامپیوتر، روتر را می تواند تامین نماید یو پی اس ها همچنین می توانند نوسانات ناشی از برق را کنترل کرده و در صورت بروز مشکل بلافاصله اقدام به بک آپ گیری کنند.

 

مزایای خرید یو پی اس برای مصارف خانگی:

دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نباشید : اگر وقتی روی کامپیوتر خود روی فعالیت مهمی کار می کنید و بلافاصله برق شهری قطع می شود به طور کلی پتانسیل از بین رفتن اطلاعات در چنین شرایطی وجود دارد. شما با کمک یو پی اس می توانید به صورت اتوماتیک این اطلاعات را ذخیره نمایید و دیگر استرس از بین رفتن آن ها را نداشته باشید.

 

کاهش افت ولتاژ : ممکن است در زمان غیرمنتظره ای ولتاژ به مدت 30 دقیقه افت کند یا برق به طور کامل قطع گردد اگر در منزل خود کسب و کاری را اداره می کنید احتمالا با این وضعیت ممکن است دچار ضرر گردید که با داشتن یو پی اس می توانید از این ضرر پیشگیری نمایید. یو پی اس قادر است 30دقیقه یا بیشتر برای شما نیروی لازم را تامین نماید.

 

اکثر یو پی اس های منازل جمع و جور و کاربردی هستند و فضای زیادی اشغال نمی کنند. با خرید این نوع یو پی اس ها از تجهیزات الکتریکی خود از جمله کامپیوتر، کنسول های بازی و تلویزیون محافظت کنید. پس خرید یو پی اس برای خانه کاملا ارزشش را دارد.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید