یوپی اس های لاین اینتراکتیو سینوس لاین نیروسان

یوپی اس های لاین اینتراکتیو سینوس لاین نیروسان

۱۴۰۰ ۰۴ آبان
0 نظر ثبت شده

یو‌پی‌اس‌های سری لاین اینتراکتیو سینوس‌لاین با موج سینوسی کامل، از جمله محصولات پرفروش و محبوب شرکت نیروسان هستند. این مدل یوپی‌اس‌ها علاوه ‌بر تجهیزات شبکه و اداری، برای مصارفی مانند کرکره، درب پارکینگ، پرینتر، ATM، رایانه‌های مخصوص طراحی، Play station و .... نیز مناسب هستند. این دستگاه با داشتن موج سینوسی کامل، از تجهیزات شما در مقابل وضعیت نامطلوب، با برق قابل اطمینان و مناسب، محافظت می‌کند. از ویژگی‌های ظاهری این دستگاه می‌توان به ابعاد کوچک و رومیزی آن اشاره کرد که ایستاده است. زمان انتقال این دستگاه‌ها (از حالت برق شهری به باتری) کمتر از 10 میلی‌ثانیه بوده و در این مدت برق هیچ‌یک از تجهیزات قطع نخواهد شد. مهمترین مزیت این سری دستگاه ها نسبت به سایر یو‌پی‌اس‌های لاین اینتراکتیو، داشتن موج سیسنوسی کامل است. با داشتن چنین ویژگی، این یو‌پی‌اس‌ها در 90% مواقع عملکردی مشابه یو‌پی‌اس‌های آنلاین داشته و درعین حال قیمت تمام شدۀ کمتری نسبت به آن ها دارند. علاوه بر آن، تعمیر و نگهداری این سری دستگاه ها نیز هزینۀ کمتری داشته و قطعات مورد نیاز آن ها اکثرا در دسترس است. به طور کلی، برای مصارف گوناگونی که نام برده شد و به غیر از مواقعی که تجهیزات حساس نباشند (مانند تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی)، یو‌پی‌اس‌های لاین اینتراکتیو سینوسی نیروسان، گزینۀ مقرون به صرفه و اقتصادی تری نسبت به یو‌پی‌اس‌های آنلاین هستند.

 

مشخصات فنی:

   خروجی کاملا سینوسی

   ضریب توان (Power factor) 0.8

   تثبیت ولتاژ از طریق کاهش و افزایش AVR

   مدیریت باتری هوشمند

   جریان کوتاه و محافظت در مقابل اضافه بار و Overload

   قابلیت شارژ اتوماتیک در حالت غیرفعال

   دارای درگاه‌ USB، RJ45، کارت SNMP (اختیاری)

 

 

 

 

 

نمایشگر LCD

با این نمایشگر، می‌توان نظارت کاملی به وضعیت دستگاه داشت و اطلاعات دقیقی را مشاده کرد، مانند: ولتاژ ورودی و خروجی، شکل موج، میزان شارژ باتری و میزان بار مصرفی تجهیزات متصل.

آلارم

هشدار یا آلارم کاربران را بلافاصله از مشکلات غیرمنتظره آگاه می‌کند تا مشکل را سریعا حل کنند. برای مثال هنگامی که شارژ باتری کم است هر 0.16 ثانیه یک بار و هنگام  Overloadهر 2 ثانیه به مدت 0.5 ثانیه آلارم می‌دهد.

نرم‌افزار مانیتورینگ یوپی‌اس UPSmart

نرم افزارهای مانتیورینگ یوپی‌اس امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. نرم افزار UPSmart که برای یوپی‌اس‌های لاین‌اینتراکتیو نیروسان است، دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد.

  • نمایش وضعیت اینورتر، باتری، شبکۀ اصلی، بای‌پس و ....
  • ذخیرۀ اتوماتیک اطلاعات سیستم قبل از خاموشی
  • تنظیم اتوماتیک و به ترتیب خاموش یا روشن شدن رایانه و یوپی‌اس
  • آلارم در محل دستگاه و از راه دور
  • قابل تنظیم برای شروع خودکار
نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید