استابلایزرهای تمام اتوماتیک

استابلایزرهای تمام اتوماتیک

۱۴۰۰ ۱۰ مهر
0 نظر ثبت شده

 

تنظیم ولتاژبدون در نظر گرفتن تغییر بار

استابلایزر‌های تمام اتوماتیک

استابلایزر تمام اتوماتیک برای همۀ تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی مناسب است، منبع ورودی را به طور مداوم کنترل می‌کند، خروجی را به طور خودکار تنظیم می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که ولتاژهای حاصل از بارگیری تجهیزات (از بارگیری صفر تا بارگیری کامل) در ولتاژ مورد نیاز ثابت است.

ارائه ثبات، تضمین قابلیت اطمینان

تنظیم ولتاژ بدون مرحله

پایش اتوماتیک و پیوسته ولتاژ ورودی: ثبیت کننده‌های سروو ولتاژ با طراحی الکترونیک  ولتاژ خروجی یکنواخت و تثبیت شده را تحویل بار الکتریکی می‌دهد و از زمان فعالیت و کارایی آن محافظت می‌کند. دقت خروجی دقیقا برابر (0.5+/-) و طول عمر تجهیزات بار را بهینه می‌سازد.

کنترل فاز مستقل

تعادل فاز مستقل و کنترل حسگر ولتاژ اطمینان می‌دهد که ولتاژهای فاز تکی بدون توجه به عدم تعادل بار ثابت می‌مانند. در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی در فازهای مختلف‌، تثبیت‌کنندۀ ولتاژ اتوماتیک قبل از رسیدن به پایان بار، ولتاژ خروجی را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

حفاظت غیرموازی درونی و ویژگی‌های کنترل

حفاظت از ولتاژ با کیفیت - تثبیت کننده ولتاژ اتوماتیک SES مبتنی بر طراحی الکتریکی مکانیکی سرو الکترونیکی، به عنوان محصول پیشرو در بازار بارها دوام و قابلیت اطمینان خود را در برخی از سخت‌ترین و پرتقاضاترین محیط‌های برقی جهان ثابت کرده است. ضمن ارائه گزینه‌های گسترده‌ای از زمان ولتاژ ورودی و تنظیم دقیق ولتاژ خروجی، همه استابلایزرهای ولتاژ AC SES شامل بسیاری از ویژگی‌های حفاظتی و کنترل پیشرفته مانند - سنسور فاز مستقل، TVSS ، قطع کننده ورودی، سوئیچ کنترل بای پس و کلید سویچ باز کردن است.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید