اعتماد به شرکت فروش یوپی اس ؟

اعتماد به شرکت فروش یوپی اس ؟

۱۳۹۷ ۱۲ آذر
0 نظر ثبت شده

فروش یوپی اس توسط یک شرکت معتبر ، خرید یو پی اس باکیفیت

رایانیکس فعال در زمینه فروش یوپی اس های اداری ، صنعتی و... مطالبی در رابطه با مواردی که در هنگام خرید یو پی اس باید به آنها دقت کنید را در این مقاله به اطلاع کاربران میرساند. شرکت و  فروشنده ای که در زمینه فروش یوپی اس فعالیت میکند باید دراین  زمینه تجربه کاری و سابقه ی خوبی را داشته باشد پس نباید به فروشندگان ناشناس و نامعتبر اطمینان کرد زیرا یوپی اس حیاتی بوده و در مواقع اضطراری شما را از زیانی نامشخص حفظ خواهد کرد. برند یوپی اسی باید توانایی خدمات گارانتی و پشتیبانی را به خوبی ارائه دهد. پس در انتخاب برند یوپی اس نیز با توجه به هزینه پرداخیتان، دقت لازم را به عمل آورید.

اگر تمایل داشته باشید که  اطلاعاتی راجع به ویژگی ها و خصوصیات دستگاه یوپی اس مورد نظر را به دست بیاورید بایستی  فروشنده یوپی اس کاتالوگ و بروشور دستگاه خود را در اختیار شما قرار دهد. از آن بروشور میتوانید به راحتی به ویژگی های ظاهری ( ابعاد، اندازه و وزن ) ولتاژ و جریان  ورودی و خروجی ، پاور فاکتور و سایر اطلاعات یوپی اس را استخراج کنید.

قبل از خرید یک یوپی اس در صورت امکان از فروشنده محصول درخواست بفرمایید که دستگاه را یک بار راه اندازی و تست کند. هنگام تست شدن به صدای آن گوش دهید، هرچقدر طراحی مدار و عایق صدای یو پی اس  بهتر باشد دستگاه با سرو صدای کمتر  کار خواهد کرد.

شرکت فروش یوپی اس باید بتواند از دستگاه خود حمایت کند و حتما از محلی که خرداری میکنید مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصول آن شرکت را بپرسید .
به دیگر ویژگی های مهم یوپی اس نیز توجه کنید اینکه قادر به محافظت در برابر اتصال کوتاه، بالا بودن فشار بار، دمای بالا، اشکالات جریان ورودی و... را دارا می باشد ؟

 پاسخ این قبیل سوالات میزان اطمینان قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر را روشن میکند

هنگام انتخاب یک شرکت معتبر برای خرید یوپی اس خود توجه کنید که دارای بخش فنی قوی ای باشد تا بتواند در هنگام نصب یوپی اس ، رفع مشکلات و ارور های پیش آمده، تعمیر و گارانتی خدمات لازم را در زمان مناسب بدون معطلی  انجام دهد .

 

رایانیکس فعال در زمینه فروش یوپی اس و ارائه دهنده خدمات فنی و پشتیبانی انواع یو پی اس های ایرانی و خارجی بسیار معتبر و باکیفیت

 

خرید یو پی اس از شرکت معتبر

 

بخوانید : چه یو پی اس هایی را نباید بخریم؟!

 

برای فردی که در فروش یو پی اس کار میکند :

 

مشتریان خود را به خوبی بشناسید

اخلاق  خرید هر مشتری را به خوبی آنالیز کرده و بر اساس هر مشتری یک تکنیک فروش اختصاصی ارائه دهید. انجام این عمل آنقدر که فکر میکنید سخت نیست. اگر تمایل داشتید برای تست کردن ، کافیست اولین یوپی اس تان را بفروشید. نگران نباشید این همانند یک فروش بزرگ برای شما خواهد بود .

 

در فروش یوپی اس سیگنال های مشتراین را دریافت کنید!

"این دستگاه مناسب است ، آمپر باتری بالاتری را نیز پیشنهاد میدهید " این در واقع یک سیگنال خرید می باشد. برای مشتری ای که این سوال را میپرسد به صورت "بله" و یا "خیر موجود نیست" جواب ندهید.

زیرا این برای یک فروش جواب مناسبی نیست. جواب مناسب باید  "اگر موجود داشتم خرید را انجام میدهید؟" همچین جوابی باشد . اگر فقط "بله " جواب دهید نشان میدهید که هنوز در مرحله ی دریافت سفارش هستید و به خریدار یوپی اس یاد آوری میکنید که در مرحله انتخاب است و باید یک سری بررسی هایی را انجام دهد.

 

کالای با کیفیت بفروشید و با خیالی راحت فروش یوپی اس را قطعی کنید

با توجه به اینکه مشتری سیگنال خرید را داده است ، "اگر دستگاه مناسب کار شما را پیشنهاد دهم تمایل دارید امروز تحویل بگیرید یا فردا ؟" این جواب برای تبدیل سفارش به خرید است در واقع با این سوال از مشتری میپرسید که "  با برطرف کردن در خواست شما خریدتان قطعی میشود ویا نه؟ " در اینصورت با گرفتن جواب مثبت سفارش شما تبدیل به خرید خواهد شد

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید