باطری های یو پی اس مورد استفاده در بیمارستان

باطری های یو پی اس مورد استفاده در بیمارستان

۱۳۹۸ ۱۹ خرداد
0 نظر ثبت شده

چه باتری هایی برای استفاده در یو پی اس های بیمارستانی مناسب هستند؟

هنگامی که شما در بیمارستان هستید، باطری ها دقیقا در اولویت نگرانی های شما نیست، اما بدون آنها ما با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. در مورد تمام تجهیزات مورد نیاز که راه اندازی آنها نیاز به باطری دارد، برای تسهیل مراقبت فوری فکر کنید: مانیتورهای قلب، آنالیزورهای خون، پمپ های تزریق ترمومتر و... .

بیمارستان ها نیاز به منابع انرژی بی وقفه دارند. تا در موارد قطع برق، با برق پشتیبانی ضروری برای تجهیزات حیاتی مانند دستگاه های اتاق عمل و سیستم های مراقبت های ویژه آماده باشند.

بازار ایالات متحده از تولید وسایل پزشکی 180 میلیارد دلار درآمد دارد. با توجه به گزارش بازار تجهیزات پزشکی جهانی2017، این بازار بزرگترین بازار جهان است. تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، بصورت متداوم با مسائل مربوط به دستگاه های قابل حمل باطری سروکار دارند. شیمی باطری، پروفیل های تخلیه و اثرات باطری های سالم، مشکلاتی هستند که نیاز به هزینه ی تعمیر و نگهداری دارند.

 

ساختار شیمیایی باتری:

دستگاه هایی مانند تهویه هوا، سیستم های دیالیز و دستگاه های بیهوشی، توسط منبع تغذیه اصلی تامین می شوند. که به این معنی است که باتری یک تخلیه سطحی قبل از بارگیری مجدد، خواهد داشت. اسید سرب محکم چسبیده شده و اسید سرب تنظیم شده با سرپوش، دارای یک نقص اساسی هستند: افزایش مقاومت درونی آنها.

که به این معنی است که با افزایش مقاومت داخلی، نیاز ناگهانی برای برق، می تواند قدرت زیادی را استفاده کند و موجب افت ولتاژ شود. بدرستی که این چیز خوبی نیست، در واقع می تواند بسیار مشکل ساز باشد. شایع ترین اشتباهات تولید کنندگان زمانی است که باطری ها را با دستگاه ها مقایسه می کنند، برای همین باطری هایی که دارای مقاومت داخلی مناسب برای بار باشند را انتخاب نمی کند.

 

شارژ سریع

سرعت شارژ حداکثری باطری در یک باطری لیتیوم-یون پس از تکرار زیاد دفعات شارژ، به سرعت کاهش می یابد. که علت آن، تغییرات فیزیکی و شیمیایی رخ داده داخل سلولهای باطری است. که این زمانی رخ می دهد که  باطری در پایین ترین جریانی که کاربر بتواند تحمل کند، شارژ شود. سپس زمانی که ظرفیت باقیمانده به سطح اولیه افت می کند در حالیکه در آن سطح نمی تواند توان مصرفی را تحویل دهد، باید مجددا دوباره شارژ شود.

در مورد دستگاه های دیالیز قابل حمل که همراه بیماران بیمارستان جابجا می شوند، باید یک دستگاه بتواند سریعا شارژ شود قبل از اینکه کیفیت مراقبت از بیمار کاهش یابد.

یک بیمارستان بزرگ 97000 باتری خریداری می کند. همچنین آنها باید این باتری ها را از بین ببرند که این موضوع منجر به نگرانی در مورد برنامه ریزی هایی در مورد بازیافت آنها می شوند. اکثر بیمارستان ها با استفاده از دور ریزی های منظم، سلامت انسان و محیط زیست را با توجه به مساله ی فلزات سنگین، از بین می برند. فلزات سنگین مانند نیکل، کادمیم، جیوه و سرب که ما آنها را در محیط زیست رها می کنیم.

 

چگونه بیمارستان ها را به به باتری بک آپ مجهز کنیم.

بیمارستان ها باید برنامه های بازیافت باطری را توسعه دهند. مطمئنا اولویت های آنها نجات زندگی است. اما با آزاد کردن مواد سمی به محیط زندگی انسان ها، باعث صدمه زدن به سلامتی آنها می شوند. این مانند تغییر شکل دادن یک مشکل است.

اهداف زیست محیطی باید جز سیاست های بیمارستانها باشند. استراتژی هایی برای به حداقل رساندن هزینه، آموزش کارکنان و راههایی برای تبعیت از قانون وجود داشته باشند. یک گام مهم در توسعه برنامه های موثر در بازیافت باتری این است که اولا تعداد باطری های مورد استفاده در هر بیمارستان را ارزیابی کنید.

با توجه به انجمن AAMI، نگهداری باطری یکی از مشکلات اساسی مهندسین زیست پزشکی است. باطری ها در تجهیزات پزشکی قابل حمل در ایجاد مراقبت از بیمار بسیار مهم هستند.

 

اولویت بازیافت باطری

برای تعیین موفقیت برنامه، بیمارستان ها باید تعداد باطری های بازیافت شده را تعیین کنند و الگوهای خرید باطری و همچنین محل دفن بازیافت زباله را ارزیابی کنند. اغلب، فروشنده ضایعات خطرناک تسهیلات، با بیمارستان برای برداشتن باطری ها، به توافق میرسند. علاوه بر این، بسیاری از بیمارستان ها با فروشنده هایی که باطری خود را به طور رایگان بازیافت می کنند، به توافق می رسند. مانند شرکتRechargeable Battery Recycling Corporation

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید