بانک های خازنی برای اصلاح ضریب توان

بانک های خازنی برای اصلاح ضریب توان

۱۳۹۸ ۲۲ مهر
0 نظر ثبت شده

بانک خازنی خودکار با ولتاژ پایین توسط رایانیکس مونتاژ گردیده اند تا راه حلی برای اصلاح ضریب توان مصارف صنعتی و تجاری باشند.

نصب مجدد بانک های خازنی pwm، کاربر را قادر می سازد تا ضریب توان را از شبکه های برق سایت خود بهینه سازی نماید که این امر نشانگر چگونگی توان تامین کننده برق مصرفی می باشد. به طور کلی اکثریت باید توان مصرفی یک داشته باشند. در واقعیت رایانیکس نیز تحقیقاتی را در بسیاری از سایت های مشتریان انجام داده است که در آن ضریب توان به 0.8 یا حتی کم تر کاهش پیدا کرده است. این یعنی که مشتریان در حال پرداخت هزینه اضافی برق که هیچ استفاده ای از آن نمی کنند، هستند.

این شرکت به این مهم رسیده که بانک های خازنی جدید سه فایده اصلی ارائه می کنند: مصرف انرژی بهینه، کاهش توان مصرفی پایین که در آن به کار و گرفته شده اند. آزاد کردن ظرفیت شبکه های باراضافی به منظور فعال نمودن نصب تجهیزات جدید.

سه نمونه از بانک های خازنی در دسترس هستند. یک اتاقک فشرده به نام بانک خازنی ال - بانک خازنی ام دارای یک کابینت آزاد برای شبکه ها و بانک خازنی آر دارای کابینت آزاد و راکتورها که توسط هارمونیک ها آلوده شده اند.

نصب و کار این مدل بسیار آسان و قابل اطمینان است. به دلیل دسترسی راحت به تمام اتصالات الکترونیکی نصب سریع تر میباشد. طراحی این مدل به شما اجازه تامین انرژی و افزایش میزان توان مقدر می نماید.

بانک های خازنی ازتکنولوژی ثابت و نوآوری شده استفاده می کنند که شامل خازن ولتاژ پایین نیز می باشند. قابلیت اطمینان و ایمنی این محدوده بیشتر از همیشه تضمین گردیده است.اجزای خطوط مشخص شده دستگاه های رایانیکس مشخصاتی از این دست را تولید می نماید : راکتورهای خارجی با طراحی خاص برای مقاومت در شبکه های هارمونیک.دامنه خازجی قوی در جهت کنترل سطوح آلودگی اعوجاج ولتاژ 8 درصد، هم راستا با سطح اعوجاج ولتاژ پایین تر که می تواند مربوط به شبکه های صنعتی باشد. طیف بانک های خازنی برای کنترل توان مصرف در انواع شبکه ها از جمله ساختمان های مسکونی تجاری و مراکز اطلاعاتی استفاده می شود.

 

فروش دستگاه های یو پی اس مربوط به مطالب بالا در تمام مراکز استانها انجام میشود.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید