بررسی تخصصی یو پی اس ساخت ترکیه نکرون SP1000 VA

بررسی تخصصی یو پی اس ساخت ترکیه نکرون SP1000 VA

۱۳۹۷ ۲۵ دی
0 نظر ثبت شده

بررسی یو پی اس نکرون سری SP1000VA

دستگاه یو پی اس نکرون سری 1000 ( necron 1000  SP ) یکی از محصول های شرکت ( necron ) می باشد که این دستگاه دارای تکنولوژی line-interactive می باشد که به همراه دو سیستم دیگر این شرکت یعنی ( 1500 SP ) و ( 2000 SP ) به بازار عرضه شده است. این سیستم در ویژگی ها شباهت زیادی به یو پی اس (necron 650 FR) اما در اندازه قدری بزرگتر می باشد.

یو پی اس نکرون سری SP1000VA

این سیستم دارای LED می باشد که اطلاعات مربوط به شارژ باتری و خرابی باتری را با رنگ های مختلف نشان می دهد. این سیستم در خروجی دارای موج شبه سینوسی است که می تواند از تجهیزات الکتریکی ساده تر با قیمت پایین تر محافظت کند. علاوه بر این دارای دو عدد باتری داخلی می باشد که دیگری نیازی به تهیه باتری اضافه با هزینه بیشتر ندارید. این سری از یو پی اس ها باضریب  توان خروجی 0.6 ولتاژ ورودی تجهیزات الکتریکی شما را فراهم می کند و دارای 3عدد خروجی می باشد که همچنین می توانید با استفاده از سه راه برق (که حتما بدون محافظ باشد) از تعداد خروجی بیشتری بهره مند شوید. در این دستگاه از تکنولوژی USB نیز استفاده شده است که آن دسته از تجهیزات الکتریکی شما که دارای کابل USB می باشند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

سیستم یو پی اس سری اسپیدی با طراحی کم حجم و ظاهری زیبا برای قرار گرفتن در دفاتر اداری و خانگی بسیار مناسب می باشد و یو پی اس های این سری توان لازم را برای ذخیره اطلاعات مهم و خاموش کردن اصولی کامپیوترهای شخصی ، مودم و سایر دستگاه‌های اداری کوچک را فراهم کرده است و از اطلاعات و داده های شما در برابر ریپل ولتاژ، افت جریان برق و قطعی برق محافظت می‌کنند. شما می توانید با خرید یو پی اس نکرون 1000VA و  هزینه بسیار کم از وقفه کسب و کار خود جلوگیری کنید.

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید