خرید بهترین یو پی اس

خرید بهترین یو پی اس

۱۳۹۸ ۳۰ فروردین
0 نظر ثبت شده

کدام مورد بهترین انتخاب برای مشتری های شماست

 

توپولوژی های مختلف سیستم های منبع توان بدون وقفه ، درجات مختلفی از  پشتیبانی سیستمهای مصرف کننده ی مشترای را ارئه می دهند  . 

چند عامل مختلفی وجود دارند که بر اساس آن ها می توان فهمید بهترین گزینه برای هر مشتری کدام است  و کدام یک به بهترین نحو نیاز های مشتری تان را برطرف میکند . این موارد شامل سطح پایایی و در دسترس بودن برای تجهیزات شما است . 


سه توپولوژی رایج که در زیر به آن ها اشاره شده است هر سه نیازمندی های ولتاژ ورودی برای تجهیزات آی تی را تامین می کنند . 

تفاوت های کلیدی در این که آنها چطور عمل میکنند وجود دارد درست مانند تفاوت هایی که در فرکانس دارند و همچنین در مدت زمانی که باتری هایشان کار می کنند .

یو پی اس های نوع آفلاین : از سیستم هایتان در برابر قطعی برق و نوسانات برق محافظت می کنند . در زمانی که برق اصلی متصل است این نوع از یو پی اس به طور مستقیم توان را ذخیره می کند و آن را فیلتر می کند و بدون آن که تغییر فعالی در آن ایجاد کند .

 


باتری نیز به طور مستقیم از سمت منبع شارژ می شود . 

زمانی که توان شهری قطع شودو یا دچار مشکلات اساسی شود باتری توان مورد نیاز تجهیزات شما را فراهم می کند .  این نوع از یو پی اس ها دارای قیمت پایین تری هستند و می توانند در زمان بروز مشکل ، تجهیزات اداری شما را پشتیبانی کنند . 

این یو پی اس ها در مواردی که نیاز است تا تجهیزات در برابر ولتاژ با کیفیت پایین محافظت شوند مانند محیط های صنعتی و همچنینی در زمان هایی که قطعی های مکرر اتفاق می افتد  ، قابل استفاده نیستند .
 

مدار یو پی اس

 

از یو پی اس های نوع لاین اینتراکتیو برای محافظت از شبکه  و تجهیزات آی تی در برابر قطعی های برق ، نوسانات ولتاژ ، ولتاژ های پایین و ولتاژ های بالا  استفاده می شوند . درحالت عادی این وسیله توسط میکروپروسسور هایی که بر کیفیت ذخیره سازی و و واکنش هایی که در حین نوسانات توسط سیستم یو پی اس رخ می دهند ، نظارت میکنند .  یک مدار جبران ساز ولتاژ در این نوع قرار گرفته است تا نوسانات ولتاژ را بالا ببرد یا پایین بیاورد تا هرگونه نوسانی که رخ می دهند را جبران سازی نمایند .

مزیت اصلی سیستم های یو پی اس نوع لاین اینتراکتیو این است که جبران سازی نوسانات ولتاژ حتی زمانی که منبع تغذیه باتری است نیز ، انجام می شوند 

یو پی اس

نوع سوم سیستم های یو پی اس ، سیستم های آن لاین نامیده می شوند ؛ که بر اساس یو پی اس های ماجولار طراحی شده اند . این نوع از یو پی اس ها برای پشتیبانی بیست و چهار ساعته حتی زمانی که تجهیزات مصرف کننده توان خود را از برق شهری تامین می کنند ، استفاده می شوند .  در واقع این نوع از یو پی اس ها یک محافظت همیشگی و پیوسته از سیستم های با تجهیزات بسیار حساس را در برابر 9 مشکل رایج ناشی از تغییرات ولتاژ را انجام می دهند  . 

این یو پی اس ها در برابر  هرگونه قطعی و نوسانات تضمین می کنند که هیچ آسیبی به تجهیزاتتان نمیرسند وتجهیزاتتان از هرگونه اختلالاتی در امان هستند .  ولتاژ خروجی در این یو پی اس ها با تبدیلات مکرر اِی سی به دی سی و دی سی به اِی سی  به طور کلی دوباره ساخته می شود  برای اینکه یک تامین برق بدون هیچ گونه مزاحمی صورت گیرد.

یو پی اس های نوع آنلاین برای تمامی انواع تجهیزات قابل استفاده هستند و در حین تغییر حالت از برق شهری به باتری  هیچ گونه قطعی در آن ها رخ نمی دهند  . 

 

ولتاژ یو پی اس

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید