خرید بهترین یو پی اس

خرید بهترین یو پی اس

۱۳۹۸ ۰۲ تیر
0 نظر ثبت شده

خرید بهترین ups برای دیتاسنتر

مراکز فناوری اطلاعات برای فعالیت های تجاری و دولتی بسیار حیاتی است و در زندگی ما نقش مهمی دارد..یو پی اس برای مراکز اطلاعات یک تجهیز مهم میباشد تا در برابر وقوع اختلالات یا قطع برق محافظت کند. مجموعه رایانیکس با بکارگیری سیستم های یو پی اس پیشرفته، توانمندی واحد فنی و بخش فروش، خدمات ارزنده ای در خصوص فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس ارایه کرده است. مرکز اطلاعات بزرگ با میلیون ها ریال درآمد ، همیشه در معرض خطر هستند و مراکز اطلاعات کوچک از عملیات های مهم وحیاتی پشتیبانی میکنند. رایانیکس یو پی اس های قابل اعتمادی را با توانایی کیفیت بالا و مداوم در محیط های پربار و بهره ور فراهم میکند.

 

خرید بهترین یو پی اس برای دیتاسنتر

 

خرید بهترین یو پی اس تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، مراکز درمانی باید 24 ساعته در دسترس باشند. بعضی از تجهیزات پزشکی مانند دستگاه   ام ار ای بسیار مهم و حساس میباشد و به یک برق بدون نوسان نیاز دارد. بعضی از تجهیزات پزشکی به کیفیت بالا و مداوم ولتاژ نیاز دارند. بنابراین شرایط برق ورودی اهمیتی برابر با توان حفاظت شده دارد و دابل کانورژن یک اصل مهم در انتخاب یو پی اس میباشد. رادیولوژی،کاردیولوژی و انکولوژی برای انجام کارهای ضروری، جلوگیری از بازنشستگی بیمار و کاهش هزینه های نگهداری میتواند از یو پی اس های ارایه شده توسط شرکت رایانیکس که توان بی وقفه و یکپارچه دارند استفاده کنند. از یو پی اس های دستگاه های تک همانند سیستم های یو پی اس مرکزی برای تامین برق برای تجهیزات پزشکی در همه ساختمان ها و ادارات میتواند استفاده شود. از یوپی اس های منفرد  و یو پی اس های مرکزی در هر ساختمان و ادارات پزشکی برا تامین برق مورد نیاز استفاده میشود.

 

خرید بهترین یو پی اس برای تجهیزات پزشکی

 

خرید بهترین یو پی اس برای مراکز صنعتی

الکترونیک،ابزارهای دقیق و تجهیزات IT در همه ی مراحل تولیدات مورد استفاده قرار میگیرد. این روش برای تحقق بخشیدن به سیستم اتوماسیون صنعتی برای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری تولید هوشمند و تجزیه و تحلیل زمان واقعی افزایش می یابد. گسترش این تکنولوژی های جدید بطور قابل ملاحظه ای فرایندهای تولید و تجهیزات را بهبود می بخشد. قطع برق و هارمونیک ها میتواند باعث افزایش هزینه های  تعمیر و نگهداری شود. تولیدکننده ها مطمئن هستند که عملیات حساس و گران قیمت فقط با یوپی اس های الکترونیک میتسوبیشی بدون وقفه و بدون اسیب یو پی اس امکان پذیر است.

 

خرید بهترین یو پی اس صنعتی

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید