دوازده سوال مهم درمورد انتخاب یو پی اس برای شبکه- قسمت دوم

دوازده سوال مهم درمورد انتخاب یو پی اس برای شبکه- قسمت دوم

۱۳۹۹ ۰۸ آذر
0 نظر ثبت شده

3-بارهای شما به چه نوع اتصالات برق ورودی و خروجی نیاز دارند؟

 

  • ورودی UPS

ابتدا باید مطمئن شوید که سیستم UPS قادر است به مدار متناوب AC در محل نصب متصل شود، در اینصورت UPS دارای دوشاخه ورودی خواهد بود که خیلی راحت به برق شهری متصل می شود. اگر مدار متناسب با یو پی اس در دسترس نباشد ، شما باید هماهنگی هایی را برای نصب مدار یا انتخاب یک سیستم UPS سازگار با آن مدار موجود انجام دهید. نصب یک مدار جدید برای برقکار می تواند کار نسبتاً ساده ای باشد اما اگر ساختمان یا کسب و کار شما نیاز به برق 3 فاز داشته باشد باید به یک متخصص و یا خدمات شرکت برق مراجعه کنید.

 

  • خروجی UPS

علاوه بر تمامی مطالبی که در مورد ورودی برق متناسب با بارها ذکر شد باید مطمئن شوید که خروجی UPS نیز با دوشاخه ورودی و ولتاژ مورد نیاز تجهیزات شما مطابقت داشته باشد. با اتصال یک یا چند واحد توزیع برق (PDU) به UPS می توانید پریزهای اضافی ، انعطاف پذیری در جایگزینی تجهیزات و گزینه های مدیریتی را فراهم کنید. برخی از سیستم های UPS قادر به تولید همزمان ولتاژ پایین و ولتاژ بالا برای پشتیبانی از دامنه وسیع تری از تجهیزات هستند. اما در غیر اینصورت افزودن ترانسفورماتور کاهنده ولتاژ به یو پی اس ولتاژ بالا نیز می تواند خروجی ولتاژ پایین ایجاد کند.

 

 

 

4-چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که زمان پشتیبانی کافی برای مصرف کننده های خود دارید؟

 

  • سیستم های UPS با زمان نگهداری قابل ارتقاء:

سازنده یو پی اس باید داده ها و اطلاعات مربوط به زمان نگهداری یو پی اس را در محدوده سطح بار قابل پشتیبانی ارائه دهد. اگر سیستم UPSشبکه / سرور 80٪ بار داشته باشد ، باتری های موجود معمولاً زمان پشتیبان کافی را برای پشتیبانی از کار بی وقفه در هنگام قطع پنج تا ده دقیقه فراهم می کنند. بسیاری از سیستم های UPS شبکه / سرور همچنین می توانند به یک یا چند بسته باتری خارجی اختیاری برای افزایش زمان نگهداری متصل شوند. باتری های خارجی بزرگ، پرهزینه و نیاز به تعویض دوره ای دارند ، بنابراین ارائه تخمین منطقی از نیاز به پشتیبانی توسط یو پی اس برای تجهیزات مصرف کننده های شما بسیار به صرفه خواهد بود.

اگر بارهای شما به مدت زمان نگهداری بیشتری نیاز داشته باشند، ممکن است بخواهید برای خرید یو پی اس با زمان نگهداری سفارشی شده با سازنده UPS تماس بگیرید یا سیستم UPS خود را همراه با یک ژنراتور نصب کنید تا زمان نگهداری بیشتری رای برای مصرف کننده های خود تامیین کنید.

 

  • کاهش بار

کاهش بار به شما امکان می دهد با خاموش کردن خودکار تجهیزات غیرضروری در هنگام قطع طولانی مدت ، زمان پشتیبان گیری باتری تجهیزات مهم خود را در اولویت قرار دهید.

سیستم های UPS شبکه / سرور یا PDU های متصل که دارای خروجی های قابل کنترل هستند ، به شما امکان می دهد کاهش بار را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر ده دستگاه غیر ضروری و چهار دستگاه ضروری به یو پی اس 2200 وات متصل هستند و هر دستگاه از 100 وات استفاده می کند، می توانید با خاموش کردن دستگاه های غیرضروری در هنگام قطع برق، مدت زمان موجود را از شش دقیقه به بیش از نیم ساعت افزایش دهید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید