راز مهم تعویض باتری یو پی اس

راز مهم تعویض باتری یو پی اس

۱۳۹۸ ۲۹ شهریور
0 نظر ثبت شده

تعویض باتری یو پی اس مهم است

زمان زیادی طول نمی کشد که باتری یو پی اس شما به خطر بی افتد. تنها یک سلول بد می تواند بر قابلیت سیستم بک آپ گیری تاثیر بگذارد. گروه رایانیکس قادر است قبل از وقوع هر مشکلی آن را تشخیص و اصلاح کند. فرآیند بازرسی گروه ما شامل بررسی نشتی و ترکیدگی باتری، نشت سلول ها، کنترل ولتاژ و رسانایی و تجزیه و تحلیل دما می باشد.

اکثر ایرادات وارده بر یو پی اس ها ناشی از خرابی باتری است. باتری ها معمولا باید حداکثر هر 4 یا 5 سال یکبار تعویض گردند. به مرور زمان باتری ها می توانند گرم شده و دچار مشکل شوند. به همین جهت رایانیکس توصیه می کند برنامه ای مرتب برای جایگزین کردن باتری خود داشته باشید. گروه رایانیکس بهترین باتری ها با نازل ترین قیمت با گارانتی معتبر تامین می نماید.

 

خدمات تعویض باتری رایانیکس

بلافاصله پس از درخواست بازرسی باتری کارشناسان ما به آمپرساعت و تعداد باتری های شما توجه می کنند. پرسنل مجرب ما در سرتاسر کشور می توانند در جهت تعویض باتری یو پی اس در کنار شما باشند. باتری های گروه رایانیکس از کیفیت بسیار بالا و منحصر بفردی تشکیل شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید همین امروز با ما تماس حاصل نمایید.

 

ما می توانیم هزینه های شما را کاهش دهیم.

مشاوره و بررسی های گروه رایانیکس کاملا به صورت رایگان انجام می گیرد همین امر باعث کاهش هزینه های شما می گردند. اعتماد و آسودگی مشتریان ما مهمترین گزینه برای ماست.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید