معرفی یو پی اس نکرون ساخت ترکیه

معرفی یو پی اس نکرون ساخت ترکیه

۱۳۹۷ ۲۶ آذر
0 نظر ثبت شده

معرفی برند نکرون

نکرون با چندین سال تجربه در زمینه برق و الکترونیک با  تحقیق و طراحی و تولید محصولات منبع برق اضطراری ( یو پی اس )، سبب تداوم حیات هم در کشور خودشان( ترکیه ) و هم در دنیا شده است.
نکرون به عنوان تولیدکننده یو پی اس ، با فن آوری نوآورانه خود، تحقیق و توسعه، سرمایه گذاری هایشان، امکانات تولید مدرن، کیفیت عالی در خدمات مشتری محور، قصد دارد رهبری خود را در بازار داخلی ترکیه ارتقا داده و با در نظر گرفتن بالاترین نرخ رشد در بازار بین المللی سبب افزایش قدرت صادرات ترکیه شود!
نکرون با استفاده از تمامی منابع خود به طور موثر و کارآمد، برای ارائه یو پی اس های کیفیت بالا و قابل اعتماد و ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان می باشد و همچنین با استفاده از راه حل های دائمی با فن آوری بالا، یو پی ای های سازگار با محیط زیست مطابق با انتظارات مشتری تولید میکنند .
نکرون در وب سایت خود هدفش را اینگونه توضیح داده است : "به عنوان خانواده نکرون، هدف ما این است که یک نام تجاری جهانی در بخش هایی که ما به طور پیوسته پیاده روی و دستیابی به رشد پایدار به کار می بریم خدمت کنیم"
 

نکرون بزرگترین تولید کننده یو پی اس در ترکیه

نکرون از بزرگترین تامین کننده های برق اضطراری ترکیه (یو پی اس) در مراکز تولید ، یوپی اس هایی از توان 600 ولت آمپر تا توان 8 MWA  به صورت استاتیک و دینامیک تولید میکند .علاوه بر این، با طیف گسترده ای از محصولات شان  که شامل : استابلایزر هایی با ولتاژ  استاتیک و سروو ، تبدیل کننده های  فرکانس، ترانسفورماتور، پانل های ولتاژ کم و متوسط ، سیستم های انرژی تجدید پذیر ، اینورتر ها و سیستم های ذخیره سازی انرژی ، سیستم های قدرت، رزومه شان را کامل میکنند . 
با بیش از 300 کارمند، نزدیک به 8000 نقطه فروش، 20 شرکای فروش داخلی، شبکه فروش و خدمات در بیش از 80 کشور در سراسر جهان، " برای ارائه راه حل های بی وقفه انرژی که کیفیت قدرت را برای همه برنامه های حیاتی فراهم می کنند " یو پی اس نکرون همچنان به ایجاد ارزش برای کشور ترکیه با هدف تبدیل شدن به قدرتمندترین تولید کننده یو پی اس در منطقه ادامه می دهند.
 
یو پی اس ترکیه ای نکرون
 

بخوانید : یو پی اس باکیفیت نیروسان ساخت ایران

 

نوآوری در یو پی اس نکرون

نکرون، که از زمان تأسیس آن با فرهنگ قوی تحقیق و توسعه تغذیه شده است، به طور مداوم یو پی اس های خود را با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری ها و روش های نوآورانه تر برای رفع نیازهای متغیر صنایع ملی و بین المللی توسعه می دهد.
آن شرکت ارتقاء مداوم در سراسر سازمان شان و حمایت از فرهنگ کار نوآورانه و خلاقانه را ترویج می کنند.
استانداردهای جهانی توسعه فن آوری های مدرن
• در مرکز تحقیق و توسعه شرکت نکرون به لطف سرمایه گذاری های آن شرکت در زمینه انرژی، زیرساخت های آزمایشگاهی و کار مشترک با مؤسسات و دانشگاه های تحقیقاتی داخلی و خارجی ایجاد شده است.
• ضریب موفقیت بالا در زمینه کیفیت و بهره وری انرژی، سرعت بخشیدن به فرایندهای توسعه محصولات مرجع مانند یو پی اس.
• توسعه یو پی اس ها و سایر محصولات با تاثیر بالا، کارآمد، نوآورانه با حداقل تاثیرات زیست محیطی.
• نکرون در تلاش برای بهبود کیفیت انرژی که از استانداردهای بین المللی در جهان است، تمرکز می کند.
 

سیستم تولید مدرن مبتنی بر کیفیت

نکرون تمام فرایندهای تولید را در ساختار خود با کارکنان مجهز و ممتاز خود بهبود می بخشد و از این طریق کیفیت را در هر مرحله از تولید با فرایندهای کارآمد و انعطاف پذیر فراهم می کند.
شرکت نکرون به منظور ایجاد انرژی بدون وقفه پایدار، قابل اطمینان و کارآمدتر در تمامی زمینه های زندگی، همچنان در تولید داخلی و نیروی کار اختصاص یافته به کیفیت سرمایه گذاری می کند.
نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید