پنج دلیل که چرا یو پی اس برای تجارت شما ضروری است

پنج دلیل که چرا یو پی اس برای تجارت شما ضروری است

۱۳۹۹ ۲۲ شهریور
0 نظر ثبت شده

5 دلیل که چرا  UPS برای تجارت شما ضروری است:

 

تقاضا برای نحوه ی عملکرد و قدرت پردازش دستگاههای الکترونیکی در همه مشاغل از شبکه های کوچک گرفته تا شبکه های بزرگ کامپیوتری در شرکت ها وتجارت های بزرگ همچنان در حال افزایش است. با توجه به فعالیت های حساس و اساسی شرکت ها، متکی بودن به سیستم های برق "همیشه روشن" ، منابع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس (UPS) نقش مهم و قابل توجهی در ادامه فعالیت بهینه ی این تجارت ها دارند.

اکثر مشاغل در مقطعی دچار قطعی برق می شوند و این اتفاق، اختلالی که ممکن است ایجاد کند می تواند تأثیر عمده ای در ظرفیت تجارت برای ادامه تجارت بخصوص در صورت تداوم قطع برق برای مدت طولانی داشته باشد. به طور کلی ، این خاموشی ها مدت زیادی طول نمی کشد و مشاغل می توانند برق پشتیبان باتری UPS را نصب کنند تا به شرکت اجازه دهد تا در هنگام قطع برق از حفظ داده های ضروری پشتیبانی  کند و در نهایت بتوانید  تا زمان برگشت برق همچنان به کار خود با دستگاه های الکترونیکی ادامه دهید.

 

با نصب  UPS از مرکز داده و سیستم های IT کسب و کار خود محافظت کنید

در زیر لیستی از 5 مزایای UPS آورده شده که اهمیت سرمایه گذاری شما در تهیه ی یک یو پی اس مناسب را تضمین می کند. قطعا هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که با تهیه ی یک یو پی اس مناسب کسب و کار خود از فرصت استفاده کرده و خطراتی را که ممکن است در آینده سیستم ها ی الکترونیکی تجارت شما را تهدید کنند از بین ببرید. به صراحت می توان گفت که یو پیاس به نوعی مانند یک پوشش بیمه ای عمل میکند، یطوریکه  در صورت وقوع حادثه ای غیرقابل پیش بینی که می تواند تأثیر منفی روی تجارت شما بگذارد ، نوعی حفاظت و بیمه به حساب می آید. و شما اطمینان خاطر دارید که اگر برق قطع شد ، شما همچنان برق سالمی را در اختیار دارید.

 

1.  برق اصلی را با توجه به نیاز خود محدود و تنظیم کنید

برق اصلی همواره دارای نواسانات و خطرات نامطلوبی مانند افزایش و کاهش ولتاژ برق و مهم تر حتی قطع ناگهانی جریان برق است که می توانند به دستگاه الکترونیکی شما آسیب های جدی وارد کند . در صورت خرابی منبع تغذیه اصلی ، یو پی اس منبع تغذیه فوری و بدون وقفه را فراهم می کند. همچنین برق بین منبع تغذیه اصلی و ژنراتور را نیز پشتیبانی می کند. بنابراین با شروع شارژ باتری ، تمام دستگاه های مصرف کننده ی تجاری شما که به آن متصل شده اند همچنان فعال و اماده به کار خواهند بود. و مهمتر هنگام کار در صورت قطع برق از هر نوع حذف ناگهانی اطلاعات جلوگیری خواهید کرد.

 

2. تعویض برق

UPS از خرابی های برق که می تواند به دستگاه های الکترونیکی آسیب برساند با کنترل و تنظیم برق اصلی، محافظت می کند. در واقع یو پی اس ناپداری و نوسان ولتاژ را از طریق خروجی پایدار برق کنترل می کند.

 

3. محافظت در برابر نوسان

یو پی اس به طور مداوم ولتاژ ورودی را کنترل کرده و نوسان و اسپایک ولتاژ ورودی را شناسایی می کند. در صورت بروز شرایط نامطلوب ، یو پی اس به برق متناوب (برق اصلی) متصل می شود و از ورود و رسیدن نوسانات به دستگاه های متصل به خود جلوگیری می کند. با از بین رفتن نوسان ، UPS  دوباره خروجی خود را به برق اصلی وصل می کند.

 

4. هزینه

اپتدا باید به این پرسش پاسخ داد که هزینه از دست دادن بهره وری و عملکرد مناسب یک دستگاه الکترونیکی که برای کسب و کار شما بسیار حیاتی و ضروری است، چقدر است؟ یا هزینه بازآفرینی یا بازیابی اطلاعات از دست رفته چقدر است؟ نصب یو پی اس ، ایستگاه های(کامپیوترهای بزرگ که به یک شبکه محلی متصل بوده و سیستم عامل های چند کاره را اجرا می کنند Workstation) کاری شما را فعال و اماده به کار نگه می دارد. اگر روی داده یا اطلاعات حساس و بسیاری از سناریوها کار می کنید ، نصب یک یو پی اس بسیار مهم و ضروری است.

 

5. فرصت پشتیبانی و محافظت از اطلاعات ضروری

استفاده از یک UPS می تواند به کارمندان اجازه دهد تا از داده های ضروری محافظت کرده و ایستگاه های کاری و سرورهای خود را قطع کرده و از حذف اطلاعات مهم و اساسی جلوگیری کند.

 

هنگام تصمیم گیری جهت سرمایه گذاری برای تهیه یو پی اس ، انتخاب یک نوع مناسب UPS برای نیازهای شما بسیار مهم است. فروشگاهی که از آنجا یو پی اس خود را تهیه می کنید باید این اطمینان را حاصل کند که UPS پشتیبانی کننده سیستم IT شما تحت نظارت و سرویس دهی مناسب قرار می گیرد تا در صورت قطع برق شبکه بتوانید به آن اعتماد کنید. یک UPS اگر برای دستگاههای الکترونیکی شما مناسب نباشد ، ممکن است نتواند توان مناسب برای بارهای مصرف کننده ی متصل به خود را تهیه کند. داشتن دانش و تخصصی که به شما کمک کند سیستم UPS مناسب را برای محافظت از تجارت خود انتخاب کنید بسیار مهم است برای این منظور میتوانید از یک متحصص در زمینه یو پی اس کمک بگیرید.

 

برای مطالعه بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.dcresponse.co.uk/5-reasons-why-an-effective-ups-solution-is-essential-to-your-business/

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید