چشم پزشکان از  چه یو پی اس هایی استفاده میکنند؟

چشم پزشکان از چه یو پی اس هایی استفاده میکنند؟

۱۳۹۸ ۲۷ شهریور
0 نظر ثبت شده

یو پی اس برای دستگاه چشم پزشکی

دردنیای مدرن، بیشتر سازمانها برای عملکرد مؤثر، به منبع تغذیه مداوم و معتبر وابسته هستند که صنعت پزشکی نیز ازجمله این سازمانها میباشد. قطع برق بر عملکرد سازمان بهداشت و درمان تاثیر چشم گیری دارد و میتواند اثرات منفی بر سلامت بیماران بگذارد.

کلینیک های چشم پزشکی زیر مجموعه ای از سازمان بهداشت و درمان میباشندکه وجود یو پی اس برای تجهیزات انها بسیار ضروری است. قطعی برق نباید در مراکز بهداشت و درمان اتفاق بیوفتد، زیرا باعث وقوع مشکلات، نارضایتی بیماران و متوقف شدن کار مجموعه میشود که در صورت بروز چنین اتفاقی باید یو پی اس و ژنراتور سریع شروع بکار میکنند تا تجهیزات، چراغ ها و دوربین های مربوطه دچار قطعی برق نشوند. هرساله استفاده از تجهیزات پزشکی وابسته به انرژی الکتریکی افزایش میابد و به همین دلیل نیاز به یو پی اس بیشتر احساس میشود و باید یو پی اسی قوی با پشتیبانی زیاد تهیه شود. افت ولتاژ مکرر، قطع برق و نوسان ولتاژ می تواند به تجهیزات پرهزینه کلینیک چشم پزشکی آسیب برساند و بر ایمنی بیماران تأثیر بگذارد. عواملی چون حوادث منطقه ای، شرایط اب و هوایی و.. میتواند بر قطعی برق تاثیر بگذارد.

یو پی اس در مراکز درمانی علاوه بر اینکه از  قسمت سخت افزاری تجهیزات حفاظت میکند بلکه از پاک شدن اطلاعات در سیستم نیز جلوگیری میکند. نوسان ولتاژ برای تجهیزات گران قیمت کلینیک چشم پزشکی، کامپیوتر ها و دیگر تجهیزات الکترونیکی موجود درکلینیک میتواند عواقب غیر قابل منتظره ای داشته باشد که با داشتن یو پی اس و ژنراتور میتوان علاوه بر پشتیبان گیری از تجهیزات حساس پزشکی، ارتباطی و فناوری اطلاعات در برابر خطر اختلالات برقی محافظت کرد.

همچنین در طول قطعی برق، یو پی اس به طور خودکار فعال می شود و برق بی وقفه را به کلیه دستگاه های متصل  وصل می کند تا تمام تجهیزات بتوانند بدون توقف بکار خود ادامه دهند.

کسی نمیداند که  چه موقع حوادث طبیعی رخ خواهد داد و کلینیک چشم پزشکی و سایر مراکز درمانی دچار قطعی برق خواهند شد. در چنین شرایطی، منبع تغذیه قابل اعتماد می تواند راهکاری برای عملکرد صحیح بیمارستان ها و مراکز درمانی باشد و بتواند جان هزاران بیمار را نجات دهد. نمیتوان جلوی قطعی برق را گرفت ولی با پشتیبانی یو پی اس میتوان از چنین مشکل بزرگی  جلوگیری کرد.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید