یو پی اس برای درب پارکینگ

یو پی اس برای درب پارکینگ

۱۳۹۷ ۱۹ بهمن
0 نظر ثبت شده

استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ برای آسانی عبور و مرور است، بوسیله این درب ها بدون نیاز به کشیدن درب بصورت دستی و بدون هیچ زحمتی می توانید  خارج یا وارد شوید. در صورت قطع منبع برق اصلی، عملکرد این درب ها دچار مشکل می شود، درست است که در اینصورت می توان به صورت دستی اقدام به گشودن درب نمود منتها در نظر بگیرید  که وزن بالای این درب ها خود مساله ی مهمی است. حال اگر اشخاص ناتوان جسمی یا سالمندان با این مساله مواجه شوند چه باید کرد. 
در مورد درب های کرکره ای ، انواع  پیشرفته این درب بازکن ها که با 24 ولت کار میکنند به باتری پشتیبان مجهز هستند که این اجازه را به کاربران می دهد تا  در هنگام قطع برق اصلی با دفعات محدودی بتوانند درب را همچنان باز و بسته کنند. این نوع از در بازکن ها نسبتا جدید هستند. برای درب بازکن های قدیمی تر، برای اینکه بهنگام قطعی منبع اصلی، تغذیه درب های پارکینگ همچنان امکان پذیر باشد و با درب بسته مواجه نشویم باید از یو پی اس برای درب پارکینگ استفاده کنیم. در صورتی که موتور درب پارکینگ با ورودی 220 ولت کار کند بلکل باتری ها از گزینه های پیشنهادی به عنوان منبع پشتیبان حذف می گردند.  با توجه به ابعاد درب ها توان مورد نظر آن ها انتخاب می شود. ما یو پی اس لاین اینتراکتیو 1200ولت آمپر با یک باتری خارجی که امکان دو بار باز و بسته شدن درب در زمان قطعی برق اصلی را  فراهم می کند برای درب های 4*3 پیشنهاد میکنیم. برای درب های با موتور قوی تر و ابعاد بزرگتر مثل 7*4 یو پی اس 2400 ولت آمپر با دو عدد باتری خارجی جوابگوی نیاز خواهد بود. در نظر داشته باشید که  خروجی این یو پی اس ها شبه سینوسی است.  این یو پی اس ها با قابلیت بهینه کردن کارایی باتری - ABM  - عمر مفید باتری ها را افزایش می دهد و به دلیل شارژر قدرتمند 20 آمپری امکان استفاده از هر باتری را در اختیار ما قرار می دهد. این یو پی اس  همچنین به دلیل شکل ظاهری آن ها به راحتی به صورت افقی نصب می گردند.

 


 
منتها بعضا درب بازکن ها – مثل جک ها - نیاز به موج سینوسی کامل، برای عملکرد خود دارند. توان مصرفی موتور درب های پارکینگ حدودا 250 تا 350 وات است.  در این صورت لاین اینتراکتیو سری سینوس لاین با خروجی کاملا سینوسی، توان مورد نظر را برای پشتیبانی، فراهم میکند. همچنین با تثبیت ولتاژ از موتور درب بازکن در برابر نوسانات ولتاژ محافظت می کند. حتما مستحضرید که  قیمت جایگزینی یو پی اس پایین تر از جایگزینی درب بازکن هاست، بنابراین اگر با نوسانات شدید ولتاژ روبرو شویم یو پی اس بخوبی از درب باز کن محافظت ولتاژی بعمل می آورد.

 

یو پی اس برای درب پارکینگ

 

یو پی اس های معرفی شده مجهز به LCD هستند و استفاده و تنظیمات آن ها بسیار کاربرپسند است. ضمنا در هنگام قطع منبع اصلی برای قفل الکترونیکی نیاز به منبع تغذیه بدون وقفه داریم تا در هنگام قطع برق اصلی با مشکل امنیتی مواجه نشویم. فراموش نکنید در صورت تغذیه درب بازکن از منبع پشتیبان در زمان قطع منبع اصلی، سرعت باز و بسته شدن درب کمتر از حالت نرمال خواهد بود.

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید