یو پی اس برای درهای اتوماتیک

یو پی اس برای درهای اتوماتیک

۱۳۹۷ ۱۵ بهمن
0 نظر ثبت شده

یکی از بهترین اختراعات بشر در قرن گذشته برای ایجاد راحتی درب های اتوماتیک هستند. درب های اتوماتیک در مکان های متنوعی چون بیمارستان ها، فرودگاه ها، مراکز خرده فروشی، داروخانه ها، هتل ها، کلیه فروشگاه ها  استفاده می شوند. این درب ها انواع مختلفی چون درب های تلسکوپی ، درب های کشویی ، درب های تاشو، درب های گردان، درب های مثلثی، درب های لولایی و...دارند. هدف استفاده از درب های اتوماتیک سهولت در تردد افراد بخصوص سالمندان و افراد ناتوان جسمی است همچنین این درب ها از اتلاف انرژی و ورود آلودگی های صوتی و گرد و غبار و حشرات نیز جلوگیری می کنند.ضمنا برای مکانهایی که امنیت بالا دارند به کمک دستگاه های تشخیص هویت، درب های اتوماتیک حفاظت مورد نظر را به عمل می آورند.

فریم های این درب ها توسط افرادی که عبور و مرور می کنند قابل کنترل نیست بهمین دلیل در صورت قطع منبع برق، درب ها کارایی خود را از دست می دهند مگر اینکه بازوهای این درب ها را خلاص کنیم و با برقراری برق اصلی مجدد به حالت اولیه بر گردانیم. در این صورت با اعمال کوچکترین فشاری درب ها به سادگی باز می شوند و دیگر امنیتی نخواهند داشت. موتورهای مربوط به درب های اتوماتیک 24 ولت هستند. انواع جدید درب های اسلایدی که باتری پشتیبان در آن ها نصب شده است نیازی به منبع تغذیه بدون وقفه ندارند  و تا 200 بار باز و بسته شدن، در زمان قطعی برق درب های اتوماتیک را پوشش می دهند. ماژول مربوط به تغذیه این درب ها بصورت زیر است.
 

درب اتوماتیک


ولی در صورتی که  درب مجهز به باتری پشتیبان نباشد و یا نوسان ولتاژ در برق اصلی داشته باشید  در این حالت ما یو پی اس های لاین اینتراکتیو 1000 ولت آمپر را برای جبران این شرایط برق اصلی، پیشنهاد می دهیم. این دستگاه با دو عدد باتری داخلی 7 آمپر ساعت تا زمان برقراری مجدد برق اصلی اجازه می دهد درب های اسلایدی به فعالیت خود ادامه دهند و درب ها تا 250 بار امکان باز و بسته شدن را خواهند داشت. این یو پی اس خروجی شبه سینوسی و حجم و وزن پایینی دارد و به دلیل توانایی درتثبیت ولتاژ و داشتن شارژر هوشمند ( کاهش 50 % زمان شارژ) و توانایی راه اندازی خودکار  می توانند بعنوان یو پی اس مناسب درب اسلایدی استفاده شوند.

یو پی اس برای درب اتوماتیک

 
در صورتی که بخواهید درب را با اتصال به  اینترنت و یا  بوسیله کامپیوتر، دستگاه ورود رمز یا کارت کنترل کنید و یا قصد اتصال آن به سیستم اعلام حریق را داشته باشید،  باتری به تنهایی بهیچ وجه نیاز شما را پوشش نمی دهد . در این صورت فقط یو پی اس می تواند نیاز به منبع پشتیبان را تامین کند، در این حالت مقداری از توان ذخیره شده در باتری یو پی اس برای پشتیبانی کامپیوتر استفاده خواهد شد. همچنین اگر در صورتی که درب های اتوماتیک در مکان پرتردد  قرار بگیرد و بخواهید نگرانی بابت تعداد دفعات باز و بسته شدن درب ها نداشته باشید ما  یو پی اس لاین اینتراکتیو 2400 ولت آمپر با دو عدد باتری  خارجی با آمپراژهای 18 ، 42 ، 65 و یا 100 آمپر بسته به میزان تقاضا ، را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری یو پی اس به طور اتوماتیک شارژ می شود و مدت زمان شارژ، کوتاهی نیز دارد.

 

یوپی اس درب توماتیک

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید