یو پی اس برای پرینتر سه بعدی

یو پی اس برای پرینتر سه بعدی

۱۳۹۸ ۱۷ مرداد
0 نظر ثبت شده

کیفیت برقی که برای پرینتر سه بعدی نیاز است

خرابی اغلب به دلیل قطعی برق کوتاه مدت در حده چند میلی ثانیه یا نوسان ولتاژ جزئی در برق اصلی ایجاد می شود. اگر در ساختمانی با سیم کشی قدیمی یا در منطقه ای روستایی زندگی میکنید که آب و هوای نامناسب دارد ممکن است روی خطوط برق تأثیر بگذارد ، وشما در معرض خطر قرار گیرید. شاید بارها متوجه شده اید زمانی که دستگاه خشک کن را به برق متصل میکنید چراغ های شما سوسو بزند و کم نور شود یا ممکن است هنگامی که چراغ در اتاق دیگری روشن می شود ، صدایی بشنوید. هر دو عوامل نشانگر این است که سیم کشی بخوبی انجام نگرفته و ممکن است نوسان ولتاژ زیادی را احساس کنید. این نوسانات هنگام استفاده پرینتر سه بعدی بیشتر احساس میشود.

 

چرا پرینتر های سه بعدی هنگام وجود اختلالات برقی اسیب پذیر هستند؟

مشکل پرینترهای سه بعدی این است که آنها حتی یک نوسان ولتاژ ضعیف را برای کسری از ثانیه احساس می کنند، و این نوسان کوچک برای متوقف شدن کار پرینتر کافی میباشد. دو اختلال برقی وجود دارد که بر پرینتر سه بعدی تاثیر میگذارد. یک روش رایج این است که پرینتر متوقف میشود و تا بازگردانی دوباره برق دیگر کار نمیکند. اینگونه است که بیشتر چاپگرهای سه بعدی تحت تأثیر قطع برق قرار می گیرند و راه اندازی مجدد پرینتر بسیار دشوار است. روش دوم این است که هنگامی که پرینتر ری استارت میشود ممکن است دچار اختلالاتی شود و در مواقعی که پرینتر سه بعدی را روشن خاموش میکنیم دچار افت ولتاژ میشود. با بازگشت برق پرینتر دوباره شروع بکار میکند.

 

چگونه یو پی اس از پرینتر سه بعدی محافظت میکند؟

یو پی اس ها  از بروزترین تکنولوژی ها برای محافظت از پرینتر سه بعدی ساخته شده است. در مواقع قطعی برق یو پی اس برای پشتیبانی از باتری خود استفاده میکند. و از پرینتر دربرابر ولتاژهای بالا محافظت میکند.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید