یو پی اس برای کامپیوتر های Gaming

یو پی اس برای کامپیوتر های Gaming

۱۳۹۸ ۲۱ اردیبهشت
0 نظر ثبت شده

یو پی اس برای کامپیوتر های Gaming / یو پی اس برای سیستمهای کامپیوتری سنگین / یو پی اس برای کامپیوترهای محاسباتی

 

با استفاده از یکی از بهترین یو پی اس ها از حفاظت سیستم کامپیوتری در برابر افت توان و نواسان ها اطمینان حاصل کنید. بی نظمی از تاثیر افت توان یا قطع برق  بهنگام انجام محاسبات توسظ رایانه یا بازی یا استفاده عادی از کامپیوتر بر روی سیستم میگذارد ، مشابه نیستند. این خرابی ها ممکن است بسیار سریع و کم اثر باشند اما بعضا موجب از بین رفتن دیتا یا عدم ذخیره و یا بهم خوردن حد پیشرفت شوند( حتی می توانند باعث خرابی سخت افزارهایی مانند کارتهای گرافیکی شوند)

بهنگام خرابی اینکه شما چه میکنید اهمیتی ندارد.چیزی که مساله را بدتر میکند اینست که سیستم شما بهنگام بازگشت توان در خطر خواهد بود.( بدلیل ولتاژ لحظه ای زیاد هنکام وصل مجدد سیستم برق شهری). اگر چنین اتفاقی بیفتد باید متوسل به دعا و افسون شوید!

اما روشی برای مقابله با این خطر وجود دارد قبل از آنکه اتفاق بیفتد و آن استفاده از سیستم یو پی اس است.

به هنگام انجام محاسبات و یا انجام بازی بعنوان مثال قطعا شما هرگز نمیخواهید که افت توان یا قطع برق را بعد از یک یورش عظیم یا غارت بزرگ تجربه کنید.برای رسیدن به این هدف شما باید یک دستگاه یو پی اس خریداری نمایید.

بطور طبیعی  ما امیدواریم که پس از خرید این دستگاه هرگز مجبور به استفاده از آن نشویم و هزینه ای که صرف آن شده اتلاف خواهد شد،اما در واقع این دستگاه به آرامی در جایی نشسته تا بهنگام بدترین اتفاقات وارد عمل شود.

همانطور که دستگاه از سیستم شما حفاظت میکند به شما این اجازه را میدهد که در صورت قطع داخلی برق سیستم تا وصل آن شما همچنان به استفاده ادامه دهید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از یو پی اس   Nirooan-Eco-2000VA جهت بازی میباشد اما در زیر رنجی از انتخابهای مختلف را که هر یک بتنهایی مطابق با استفاده شماست خواهید یافت.

 

Niroosan-ECO-2000VA

بهترین یو پی اس برای افرادی که گیم بازی می کنند

یو پی اس با موج شبه سینوسی و تثبیت شده در خروجی

تحمل دریافت 1200 وات توان

صفحه نمایش ال سی دی جهت نظارت

مناسب برای ابررایانه ها

این یو پی اس یکی از بهترین یو پی اس های موجود در فروشگاهها می باشد.چندین فاکتورکه شامل این یو پی اس میشود باعث شده تا پیشنهاد ما به گیمرها باشد.اول اینکه دارای قدرت زیادی برای کار با انواع دستگاههای بازی موجود در مارکتها دارد ،حتی اکر شما از GPU  های دوگانه استفاده کنید.مگر آنکه شما از دستگاهی با 10 عدد هارد و GPU  های جهارگانه یا لوازم دیگر استفاده کنید ، که دراین صورت شما باید دستگاهی داشته باشید که بتواند 10 الی 20 دقیقه بعد از قطع برق هم به کار ادامه دهد.

 

قیمت Niroosan-ECO-2000VA در زمان نگارش این مطلب حدودا 2.600.000 تومان می باشد

 

یکی از مهمترین خواص این یو پی اس خروجی  برق روگوله شده در خروجی دستگاه میباشد.اکثر یو پی اس ها در این رنج قیمت تنها موج شبه سینوسی در خروجی ارایه میدهند،که در واقع موج سینوسی stepped است که خروجی شما را تخمین میزند.

 

Necron 650FR

 بهترین یو پی اس برای  کامپیوتر های اداری و شبکه ها و تجهیزات مربوطه

ذخیره توان خوب با توجه به ابعادش

صفحه نمایش ال سی دی برای مانیتورینگ بار

حالت ECO برای مدیریت خروجی

خروجی شبه سینوسی

برای لوازم و تجهیزات شبکه کوچکتر Necron 650FR  بهترین انتخاب برای قیمت زیر یک میلیون تومن است. Necron 650FR   داری ذخیره کافی توان برای روشن نگه داشتن یک دستگاه کامپیوتر تا 15 دقیقه میباشد که زمان مناسبی برای ذخیره تمام کارها، خروج از گیم و خاموش کردن سیستم تا زمان اتمام توان میباشد.همچنین Necron 650FR  به اندازه کافی برای مخفی کردن یا اشغال فضای کوچک در یک واحد 390 واتی کوچک میباشد.یکی از مشخصات مورد علاقه من در این دستگاه نظم پورتهای ECO آن میباشد.ضرورتا این پورتها بسته به استفاده شما قابلیت زمانبندی و تنظیم برای روشن یا خاموش کردن سیستم را دارند.همچنین این پورتها میتوانند توان تجهیزاتی مانند نمایشگر یا بلندگوها را بهنگام حالت خواب سیستم یا کاهش توان آن نیز کم کنند.

این دستگا دارای چهار سوکت فقط موجی میباشد که سه تای انها سوکتهای ECO میباشند و نیز چهار سوکت بکاپ باتری

دارد.واقعیت مورد علاقه من در این سیستم دو پورت از پورتها دارای شفاف کننده های اضافی در اطراف خود برای قطعات هستند که دارای آداپتورهای بزرگ میباشند.

بهترین حالت استفاده در Necron 650FR  اتصال تجهیزات نمایشگر به شبکه است.در حین تست Necron 650FR  با خاموش کردن سیستم نمایشگر و بلندگوها نیز با موفقیت خاموش شدند.با روشن کردن کامپیوتر توان به سرعت به  هر دو بازگشت.

 

توان کافی برای دستگاه ها و مودم بیسیم

درخواست توان برای کنسولهای گیم

کوچک و مناسب برای جاسازی روی میز

خروجی موج شبه سینوسی

این دستگاه دارای دو عدد چروز خروجی برق می باشد که با استفاده از ترانس تثبیت ولتاژ داخلی، برق عاری از مشکل به مصرف کننده شما می رساند.

Necron 650FR  کوچک و مناسب برای قرار گرفتن بر روی میز میباشند ،جاییکه پورتهای کاملا قابل دسترس برای اتصال به لپ تاپ،گوشی موبایل یا تبلت قرار گرفته اند.

Necron 650FR   جهت حفاظت باتری و موج در دستگاههایی که تقریبا هرروز از آنها استفاده میکنیم ، مناسب می باشد. دستگاههایی مانند کیس کامپیوتر معمولی و مودمهای وصل شده به آنها. بهرحال دارای ذخیره توان کافی برای اتصال حداقل یک مودم و یک نمایشگر تکی میباشد.اگر شما تنها قصد اتصال مودم را به Necron 650FR  دارید ، واحد دارای توان کافی برای آن خواهد بود.در اینصورت شما چندین ساعت با آرامش اینترنت خواهید داشت تا زمانیکه از برق محروم میباشید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید