یو پی اس مناسب برای منزل و ادارات

یو پی اس مناسب برای منزل و ادارات

۱۳۹۷ ۲۶ شهریور
0 نظر ثبت شده

امروزه پیشرفت صنعت و تکنولوژی و وابستگی ما به تأسیسات و تجهیزات برقی باعث شده است که مشکلات برقی تهدیدی برای کسبوکار و حتی زندگی انسان‌ها باشد. با انتخاب یوپی‌اس هوشمندانه و براساس نیاز و مصرف می‌توان از مشکلات ناشی از قطعی ناگهانی یا نوسانات برق پیشگیری کرد.


برای انتخاب یوپی‌اس مناسب برای منزل یا شرکتهای کوچک باید چند فاکتور را بررسی کرد:

قیمت: قیمت منبع تغذیه اضطراری (UPS) برای منزل یا اداره به فاکتورهایی مثل شرکت سازنده، کیفیت قطعات، فناوری‌های به کار رفته در یوپی‌اس بستگی دارد. خرید یوپی‌اس و انتخاب کیفیت یوپی‌اس باید مطابق با نیاز و مورد مصرف انجام شود.

کارآیی و صرفه: دستگاههای یوپی‌اس بسته به اهداف مختلف در طرحها و توانهای مختلفی تولید می‌شوند. برخی یوپی‌اسها  برای استفاده در دستگاههای پرمصرف خانگی یا اداری مثل درب اتوماتیک پارکینک، دربهای برقی، روشنایی، کنسولهای بازی و غیره طراحی شدهاند و استفاده از آنها برای روشن نگه داشتن دستگاههای کوچکی مثل مودم، شارژر تلفن یا روتر عمر آنها را کاهش می دهد.

زمان پشتنیبانی: منظور از زمان پشتیبانی یوپی‌اس مدت زمانی است که یک دستگاه یوپی‌اس میتواند برق لازم برای روشن نگه داشتن دستگاهها شما را تأمین کند. زمان پشتیبانی UPS به عواملی مثل توان و باتری دستگاه یوپی‌اس بستگی دارد. بنابراین در انتخاب یوپی‌اس مناسب خود باید حتما این فاکتورها را در نظر داشته باشید.

بار: منظور از بار متصل به UPS جمع توان دستگاه‌های متصل به آن است.

باتری: بخشی از یوپی‌اس که توان لازم برای روشن نگه داشتن لوازم بعد از قطعی برق را فراهم می‌کند باتری است. در بیشتر UPSهای مخصوص مصارف خانگی یا اداری از باتری سیلد اسید استفاده شده است.

کنترل و نظارت از راه دور یوپی‌اس: گاهاً ممکن است در منزل یا اداره نباشید و بخواهید دستگاه یوپی‌اس خود را از راه دور کنترل کنید. برای این کار دستگاه UPS شما باید از طریق کارت SNMP به شبکه وصل باشد. برخی یوپی‌اس‌ها نیز قابلیت برنامه‌ریزی یا زمان‌بندی برای عملکرد اتوماتیک دارند.

قابلیت حمل: یوپی‌اس‌های مخصوص مصارف خانگی یا اداری معمولاً سبک و نسبتاً کوچک هستند و می‌توان به راحتی آنها را جابجا کرد. حتی در برخی مدلهای یوپی‌اس می‌توان باتریها را از دستگاه جدا کرد.


به دنبال یو پی‌ اس مناسب برای منزل یا اداره خود هستید؟

ما دستگاه‌های زیر را به شما پیشنهاد میکنیم:

یوپی‌اس نیروسان اکو پاور (Niroosan Eco Power series)

یو پی اس نیروسان سری سینوس پاور (Niroosan Sine Power series)

یوپی‌ اس نیروسان سری سوپرشارژر (Niroosan Super Charger series)

یو پی اس نکرون فایتر (Necron Fighter Series)

یوپی‌ اس نکرون اسپیدی (Necron Sidy Series)

یوپی‌اس تونجماتیک (Tuncmatic Komtech Combi)

 

در صورتی که برای خرید منبع تغذیه اظطراری مناسب برای کنسولهای بازی، یوپی‌اس برای سیستمهای صوتی و تصویری، یوپی‌اس برای پکیجهای دیواری و یوپی‌اس برای درب اتوماتیک پارکینگ یا گاراژ به مشاوره نیاز دارید با مشاوران با تجربۀ ما تماس بگیرید یا پیام بگذارید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید