یو پی اس مناسب دستگاه اکو قلب

یو پی اس مناسب دستگاه اکو قلب

۱۳۹۸ ۲۵ شهریور
0 نظر ثبت شده

تجهیزات پزشکی از جمله تجهیزاتی به شمار می روند که اگر قابلیت اطمینان بیشتری داشته باشند می توانند باعث چرخه حیات طولانی مدت انسان ها گردند. تمامی تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه اکو قلب از منبع برق شهری تغذیه می کنند. برای این که دستگاه های پزشکی بتوانند بی وقفه حتی در صورت قطع برق شهری به کار خود ادامه دهند نیازمند وجود یو پی اس ها هستند تا با رعایت استانداردها ایمنی تجهیزات برقی از جمله دستگاه اکو برق را تامین نمایند.

شرکت رایانیکس با سابقه چندین سال فروش در زمینه یو پی اس موفق به تامین یو پی اس های تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه اکو قلب شده است. یو پی اس های با کیفیت باعث افزایش ایمنی تجهیزات خواهد شد. تمامی منابع تغذیه یو پی اس ها مطابق با استانداردهای مستقیم و متناوب هستند.

در تمامی تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های دیالیز تا سیستم های سونوگرافی نیاز به پشتیبانی حرفه ای از اطلاعات بیماران می باشد که با دستگاه های یو پی اس رایانیکس این امکان فراهم می گردد. ما مفتخریم بهترین یو پی اس ها را طبق مقررات و استانداردها برای شما فراهم آوریم. برای اطلاعات بیشتردر این زمینه می توانید با مشاوران رایانیکس تماس حاصل نمایید.

تجهیزات پزشکی چگونه باعث تولید برق می شوند؟

تمامی تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه اکو قلب به نوعی طراحی شده اند که در عین صرفه جویی در مصرف برق بتوانند برق را با کمک یو پی اس ها تولید نمایند. ساخت تجهیزات تجاری خصوصا پزشکی فراتر از هرگونه تجهیزات دیگر است.

به طور کلی تجهیزات پزشکی به این صورت طراحی می شوند:

تمامی دستگاه های پزشکی باید دارای دوبرابر عایق بندی باشند تا از هرگونه مشکلات نشتی جلوگیری به عمل آورده شوند. مولفه هایی مثل جریان برق متناوب و ولتاژ خروجی مستقیم باید به طور امن ایزوله شوند.

به منظور تامین برق شهری تجهیزات پزشکی بهتر است از یو پی اس های ایده آل استفاده کنید.

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید