یو پی اس و آموزش مجازی

یو پی اس و آموزش مجازی

۱۳۹۹ ۱۵ آذر
0 نظر ثبت شده

در بسیاری از مناطق ، رسیدن پاییز و شروع ماه مهر برای میلیون ها دانش آموز یک معنی دارد: بازگشت به مدرسه. این روزها ، بسیاری از کارهای مدرسه – البته نه همه - به صورت آنلاین انجام می شود ، به این معنی که دانش آموزان و والدین نیز باید به فکر راه حل های پشتیبان گیری باتری(نصب یو پی اس یا منبع تغذیه ی بدون وقفه) برای رایانه ها ، شبکه ها و وسایل جانبی باشند که برای یادگیری موثر بسیار مهم هستند.

 

امروزه مدارس برای کمک به آموزش و یادگیری دانش آموزان، از منابع مختلف Google گرفته تا iTunes U و بسیاری منابع دیگر ، بطور فزاینده ای به منابع آنلاین متکی هستند. دانش آموزان از این منابع نتنها هنگام مدرسه بلکه در طول روز زمانی که در خانه هستند نیز استفاده می کنند. بسیاری از مدارس همچنین از سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) مانند Canvas یا از اپلیکیشن های محبوب داخل کشور مانند پیام رسان شاد یا واتساپ استفاده می کنند. در واقع معلمان از آنها برای ایجاد برنامه های درسی ، مشخص کردن تکالیف ، برقراری ارتباط با دانش آموزان و موارد دیگر استفاده می کنند. باز هم ، چنین سیستم هایی دانش آموزان را ملزم می کنند تا از خانه به صورت آنلاین آنها دسترسی داشته باشند، به ویژه در شرایط حاد امروزی و اپیدمی کرونا که تحصیل به ناچار مجازی شده است .

 

 

 

علاوه بر آنچه که ذکر شد، دانش آموزانی داریم که تمام آموزش خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، روندی که در سراسر جهان در حال افزایش است. یک مطالعه در سال 2018 توسط مرکز ملی آمار وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده نشان داد که از 20 میلیون دانش آموز ثبت نام شده در موسسات آموزشی پس از متوسطه در پاییز 2017 ، 15.4٪ به طور انحصاری در دوره های آموزش از راه دور ثبت نام کرده اند. به همین ترتیب ، یک مطالعه توسط KPM هند و گوگل نشان داد که سیستم آموزش آنلاین در هند تا سال 2021 به 9.6 میلیون کاربر افزایش خواهد یافت ، در حالی که در سال 2016 ، 1.6 میلیون نفر رشد داشته.

 

مطمئناً یافتن گزینه های دوره آنلاین کار سختی نیست. تعدادی از سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی پس از روی کار آمدن مفهوم منابع آموزش آزاد در دهه 2000 ، دوره های آنلاین گسترده (MOOC) را ارائه می دهند. و صدها میلیون کاربر در حال گذراندن ده ها هزار دوره آنلاین هستند.

 

نصب یو پی اس برای موفقیت دانش آموزان بسیار ضروری است:

 

همانطور که گفته شد تعداد دانش آموزانی که دوره های آموزش آنلاین را می گذرانند رو به رشد بوده و روندی صعودی دارد. این آمار حتی شامل همه دانش آموزانی که به مدارس غیر مجازی و معمولی می روند نیز می شود. چون اغلب باید از خانه به منابع آنلاین دسترسی داشته باشند .

 

مدرسه می تواند به اندازه کافی استرس زا باشد ، بنابراین این دانش آموزان نیازی به استرس اضافی که می تواند ناشی از مسائل برق در خانه باشد ، ندارند. اگرچه درست است که لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن های هوشمند همه باتری هایی دارند که می توانند در صورت قطع برق عملکرد آنها را حفظ کنند ، اما این مورد در مورد شبکه های Wi-Fi که آنها را به اینترنت متصل می کنند صدق نمی کند.

 

در حقیقت ، نتنها قطع کامل اتصال اینترنت به قطع کامل منجر می شود، بلکه یک لغزش موقتی برق یا شاید افزایش برق ممکن است باعث قطع اتصال Wi-Fi شما شود. اگر در آن زمان به یک منبع آموزشی آنلاین متصل باشید ، می تواند برای شما مشکلاتی ایجاد کند. تصور کنید اگر اتصال شما در حین آزمون آنلاین قطع شود و یا شاید شما در یک کنفرانس ویدیویی باشید ، در میانه کلاس درس با مربی. حداقل ، هرگونه وقفه قطعاً به معنای از دست رفتن بهره وری است.

 

قطعاً ، قطع طولانی تر می تواند دردسرسازتر باشد و فارغ از اینکه در کجا زندگی می کنید ، یک امر همیشگی است که می توان هر لحظه اتفاق بیفتد. قطع می تواند توسط انواع مختلفی از حوادث آب و هوایی مانند طوفان و کولاک گرفته تا فعالیت های انسانی ایجاد شود.

 

 

 

 

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) در برابر مشکلات برق کوتاه مدت و بلند مدت از جمله افزایش برق محافظت می کند. UPS ها با استفاده از پشتیبان گیری باتری برق تمام دستگاه های الکترونیکی شما ، از جمله روترها و تجهیزات Wi-Fi که اتصال اینترنت خانه شما را تأمین می کنند. خبر خوب این است که این دستگاه ها معمولاً انرژی برق زیادی مصرف نمی کنند ، بنابراین یو پی اس بسته به ظرفیت و توان UPS قادر خواهد بود برق مصرف کننده های شما را برای چند ساعت یا بیشتر تامین کند. پشتیبانی یو پی اس شاید به قدری طولانی نباشد که بتواند مدت زمان قطع برق را به طور کامل جبران کند مثلا دو سه روز اما مطمئناً به اندازه کافی طولانی است تا اطمینان حاصل کنید که می توانید دستگاهها را بطور ایمن خاموش کنید و یا برای مدت چند ساعت به انجام کار خود ادامه دهید.

 

در یک دفتر کار خانگی یا فضای کار دانشجویی ، UPS همچنین می تواند برای موارد ضروری مانند بلندگوها و مانیتورها برق پشتیبان تهیه کند و به شما این امکان را بدهد تا هنگام قطع برق همچنان سطح بازده کاری خود را حفظ کنید.

 

برای مطالعه ی بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://blog.apc.com/2019/08/29/add-ups-battery-backup-back-to-school-shopping-list/

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید