یو پی اس و پاندمی کرونا

یو پی اس و پاندمی کرونا

۱۴۰۰ ۱۶ فروردین
0 نظر ثبت شده

 

به دنبال اعلام رسمی سازمان جهانی بهداشت مبنی بر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا،‌ دور از واقع نیست اگر فرض کنیم که کار از 'دفتر خانگی' برای بسیاری از ما امر عادی تازه‌ای خواهد شد. به دنبال آن تهیه یک منبع تغذیه بدون وقفه (یو پی اس) می تواند امری ضروری و حیاتی به شمار بیاید. زیرا در پاندمی کرونا، کار در خانه و از راه دور مستلزم وجود یک برق دائمی و سالم و بدون وقفه خواهد بود. کاری که یو پی اس به راحتی مسئولیت آن را برعهده می گیرد. در حقیقت UPS با تامین برق سالم و عاری از هرگونه اختلال و بدون وقفه این امکان را فراهم می کند که شما همواره انلاین بمانید، چه یو پی اس جهت کار در منزل باشد و یا یو پی اس برای آموزش مجازی از راه دور.... 

 

به گفته لارسن بیشتر افراد روز کاری خود را در تماس نزدیک با مدیرشان می‌گذرانند، که به معنای ارتباط راحت و بدون دردسر است. اما با دورکاری دیگر چنین امکانی وجود ندارد و حتی قطع ارتباط احتمال بیشتری دارد. نصب یو پی اس در شرکت شما کمک مضاعفی به بهبود کار از راه دور خواهد داشت. برای مثال، ممکن است در حین کار انلاین و از راه دور برق قطع شود و تا ساعت ها قطعی برق را تجربه کنید همین مسئله می تواند خسارت های جبران ناپذیر فیزیکی و مالی به کسب و کار شما وارد کند. مجموعه ابزارهای حاضر و مورد استفاده‌ برای کارمندان از راه دور به طور حتم به وجود یک منبع تغذیه بدون وقفه یا یک برق دائمی نیاز دارند. یعنی نصب یک یو پی اس مناسببرای ابزارهایی مانند اپلیکیشن چت یا اپلیکیشن ویدئوکنفرانس زوم و اکثر تجهیزات IT. جالب اینجاست که بسیاری از تجهیزات دیگر مانند آسانسور و دوربین های مدار بسته شما در هنگام  کار حضوری نیز به یو پی اس نیاز دارند.

 

 

خرید و انتخاب مناسب ترینUPS (منبع تغذیه بدون وقفه) یک امر فوق العاده مهم برای مشاغل و همچنین افرادی است که به کامپیوترها ، سرورها و سایر لوازم الکترونیکی در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار می کنند.

این به این دلیل است که قطعی برق ، حتی اگر خیلی کوتاه مدت باشد، ممکن است فاجعه بار باشد. سرورها و اسناد و فایل ها با خاموش شدن ناگهانی غیرقابل دسترس می شوند یا حتی بدتر از آن ، آسیب های جدی به دستگاه ها و مصرف کننده های شما وارد می شود. نصب یک یو پی اس مناسب می تواند با استفاده از برق باتری ، از وارد آمدن خسارات جدی به مصرف کننده های شما جلوگیری کند ، زیرا با اتصال شدن به برق باتری می توانید دستگاه های خود را تا زمانی که برق اصلی دوباره وصل شود ، همچنان انلاین و روشن نگه دارید و یا اینکه بتوانید با خیال راحت دستگاه خود را خاموش کنید.

 

در این شرایط کرونایی و قرنطینه ، که بسیاری از ما در خانه کار می کنیم ، خرید بهترین و مناسب ترین UPS که می تواند با توجه به بودجه در نظر گرفته شما تهیه شود از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. ممکن است دریابید که دستگاه های بسیار بیشتری را برای مصرف برق در خانه متصل می کنید و این می تواند منجر به قطع برق یا افزایش برق شود. خانه شما به احتمال زیاد از راه حلهای پشتیبان گیری از برق مورد نیاز دفتر شما برخوردار نیست ، بنابراین خرید یو پی اس برای خانه شما می تواند یک سرمایه گذاری بسیار عاقلانه باشد.

 

دستگاه های UPS که در وبسایت ما معرفی شده اند ، طیف گسترده ای از پشتیبانی را شامل می شوند ، از دستگاه های کوچک UPS برای خانه هایی که می توانند روتر و رایانه شخصی را روشن نگه دارند ، تا دستگاه های UPS بزرگ و قدرتمند برای استفاده های شرکتی. به همین دلیل ، ما بهترین دستگاه های UPS را بدون هیچ محدودیت خاصی در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهیم.

 

نظرات کاربران
نظر خود را در این باره بنویسید